Strona główna Zdrowie Mango na odchudzanie

Mango na odchudzanie

PODZIEL SIĘ
Mango na odchudzanie

Mango dostarcza znaczne ilości kwasu foliowego i witamin A, B-6 i C. Mimo, że nie są to przekąski, które powodują utratę wagi, jedząc więcej tych i innych owoców pomoże Ci osiągnąć cele związane ze zgubieniem zbędnych kilogramów znacznie szybciej, ze względu na ich dużą zawartość błonnika i niskie zużycie energii.

Utrata masy ciała

utrata masy ciałaWymiana niektórych mniej zdrowych potraw, które jesz z owocami, takimi jak mango, może pomóc Ci schudnąć. Badania opublikowane w „Nutrition Research” w kwietniu 2008 r. wykazały, że osoby z nadwagą, które spożywały większe ilości owoców, traciły na wadze szybciej niż osoby, które spożyły ich mniej. Każde 100 g ilości owoców dziennie, które uczestnicy badania jedli, doprowadziły do utraty 1,5 kg po sześciomiesięcznym badaniu.

Niższa zawartość energii

Produkty o niższej zawartości energii lub kalorii mają tendencję do utraty wagi, ponieważ możesz poczuć sytość po spożyciu mniejszej ilości kalorii niż jeśli spożyjesz potrawy o większej zawartości energii. Mango ma 0,6 kalorii na gram, co czyni je produktem z bardzo niską zawartością energii. Napełnij co najmniej połowę talerza żywnością o niskiej energii, taką jak mango, innymi owocami lub warzywami niskowęglowodanowymi., aby ograniczyć ilość kalorii, którą spożywasz podczas posiłku.

Wysoka zawartość błonnika

Żywność, która dostarcza błonnik może pomóc w odchudzaniu. Te produkty mogą pomóc zwiększyć poczucie pełności i zmniejszyć wchłanianie makroelementów, takich jak tłuszcz i węglowodany. Każda porcja mango zawiera 2,6 g błonnika, czyli około 10 procent dziennego zapotrzebowania na błonnik.

Uwagi dotyczące kalorii

Jedzenie mango nie spowoduje utraty wagi, jeśli tylko dodasz je do tego, co już jesz. Przez to jedynie zwiększysz zużycie kalorii na cały dzień. Aby schudnąć, musisz jeść mniej i ćwiczyć więcej, aby utworzyć deficyt kalorii. Każdy kilogram utraty wagi wymaga deficytu wynoszącego 3500 kalorii. Jedzenie mango i innych owoców o niskiej zawartości energii i warzywa właśnie sprawia, że ten deficyt kalorii staje się łatwiejszy do osiągnięcia.